E-mailmarketing er slet ikke klar til at gå på pension endnu. Tværtimod. Kanalen lever i bedste velgående og er mere relevant end nogensinde før. En sikker havn, når der er kraftig modvind hos de store platforme og høj bølgegang i den digitale andedam, hvor du kan styre agendaen. Skal vi hjælpe dig med at navigere i mulighederne?

Marketingmagi på modtagerens præmisser

E-mailmarketing er stadig en af de mest effektive måder at nå og tale til din målgruppe på. Du lander nemlig lige dér i kundens indbakke og i deres liv på godt og ondt – flankeret af beskeder fra Aula, Skattestyrelsen og andre bejlere, der kæmper om deres opmærksomhed. En kanal, hvor vi er vant til dialogen med afsenderen frem for envejskommunikation.

Det stiller krav til dig som afsender, hvilket netop er en af fordelene ved e-mailmarketing; du kan tilpasse dit budskab til modtageren, så vedkommende modtager relevant kommunikation på baggrund af, hvem de er, hvad de har brug for, og hvilken adfærd de har udvist. Som en kampagnemail eller helt automatisk. Det er nærmest marketingmagi.

Limen, der binder dine indsatser sammen

Meta, LinkedIn, TikTok, Snap, Google … Det er nemt at købe sig fattig i platforme og marketingaktiviteter. Ingen af dem snakker helt sammen, men alle vil gerne have æren for, at din forretning løber rundt. Og dine penge. Med e-mailmarketing kan du binde dine indsatser på tværs af platforme sammen og sikre, at alt det, du laver, peger i samme retning. Fremad.

Du kan både undgå at bruge penge på annoncer rettet mod irrelevante personer, fx til kunder, der har købt for nyligt, eller sikre, at dine budskaber når ud til dem, der har været tæt på at købe flere gange, men ikke har trukket kreditkortet igennem endnu. Med andre ord kan du både spare og bruge dine marketingkroner mere effektivt – hvis du har deres mailadresse vel at mærke.

Marketing, hvor du er herre i eget hus

En af de største fordele ved e-mailmarketing er, at du er herre i eget hus og bestemmer over indhold, frekvens og indpakning. Og vigtigst af alt: Du ejer alle kundedata og er ikke afhængig af humøret hos de store platforme og deres algoritmer. Der er ikke nogen kontant afregning ved kasse 1, hver gang du vil kommunikere til dine kontakter.

Vil du gerne arbejde med e-mailmarketing og bygge dit eget fundament og talerør til din målgruppe? Vi er klar til at trække i arbejdstøjet og hjælpe dig med automations, kampagnemails, leadgenerering eller det, der giver mening for dig.

Vi er ret gode til ...

DripHeyLoyaltyHubSpotMailChimpKlaviyoActiveCampaign

… og mange andre systemer og software. Kontakt os for at høre, om vi er dus med dit.

Kan du se meningen med e-mailmarketing? Lad os hjælpe.

Bliv ringet op