Fortællingen om dig, din vision, og det, der betyder noget.
En organisations identitet rummer mange elementer, som tilsammen udgør det, du er – for dem, du er det for. Den indeholder historien, målsætningen, visionen og kerneværdierne, der slutter er rundt om det produkt, du leverer. Det er selve essensen i dit brand. DNA’et. Din identitet. Har du fundet dig selv, eller har du brug for en hjælpende hånd eller hjerne til at forstå, hvem du er, hvorfor og for hvem?
Det er både nemt og svært at forklare selve konceptet bag en virksomhedsidentitet. Det er førstehåndsindtrykket for kunder, kolleger og konkurrenter, det er ansigtet, de møder, stregerne de lægger mærke til og farverne, de husker dagene efter. Det er den visuelle repræsentation af din kernefortælling, men samtidig også noget så udefinerbart som en følelse. Følelsen af dit brand og ikke alle mulige andre.
Et gammel ordsprog lyder, at man skal elske sig selv, før man kan elske andre. Så meget vil vi ikke stramme den, men lidt har også ret. Du skal forstå dig selv for at kunne forstå dine kunder. Og omvendt. For du er trods alt sat i verden for at løse deres problemer. Ikke omvendt. Vi kan hjælpe dig med at lære dine kunder bedre at kende, så du kan finde dig selv, og at 1 +1 giver 3.
Der findes ikke to mennesker, der er ens. Det samme kan siges om brands. Vi har ikke identiteter på hylder eller lager. Og heldigvis for det. Når det kommer til selve grundstenene i hvem, du er, bliver den billige løsning hurtigt den dyreste. Vi tror ikke på pakkeløsninger eller “plejer”, når vi får lov til at hjælpe vores kunder med at bygge deres nye selvforståelse med alt, hvad det indebærer.
Uanset om du har brug for et opdateret øjebliksbillede af dit brand eller en omfattende gennemgang af dine grundelementer som logo, farver, fonts og andre assets, hjælper vi gerne. Det kan være inden for rammerne af dit nuværende “jeg” eller som et bud på en helt anden retning. Sammen finder vi ud af, hvad der giver mening.
Et spejl eller noget at spejle sig i? Lad os kigge på det og dig.