Kunde: RE-ZIP
Kategori: Design/Kommunikation/Strategi
Ydelse: Content & Grafik til SoMe/Kommunikation/Marketingguide

Plug & play-kommunikation omkring cirkulær emballage

Udfordringen:
RE-ZIP producerer cirkulær emballage til e-handel med formålet at skåne planeten for mere engangsemballage. Det kan de fleste se fordelen i, men udfordringen er at få forbrugere til at vælge cirkulær emballage, når de ikke ved, at muligheden findes. Derfor skal det være nemt for en webshop at kommunikere om RE-ZIP som tilvalg og få gjort de grønne marketing-intentioner til virkelighed.

Vores opgave bestod i at skabe kommunikation omkring RE-ZIP, som webshop-ejerne nemt kan tage i brug på deres egne kanaler.

Løsningen:
En plug-and-play-marketingguide med både tekst og visuelt indhold, der gør det nemt og ligetil at oplyse forbrugerne om deres muligheder for at vælge RE-ZIP cirkulær emballage.

“Texta har været dygtige til at ramme vores stil og tone meget præcist, og derudover har de nogle kreative vinkler på budskaberne, som vi er begejstret for. Så det er et materiale, vi ser frem til at dele med vores kunder.”

Kirsten Louise Laursen Head of Communications
Bliv ringet op