Kategori

Masterclass: Betalt annoncering (B2B)

Det er de færreste B2B-virksomheder, hvor man bare lige banker en Facebookannonce op på fem minutter, og så vælter der leads ind. Der skal mere til end halvsløje e-bøger eller søvndyssende webinarer på dagens digitale slagmark, hvor der er flere annoncører end nogensinde før. Med højere priser og konkurrence til følge. Men det er ikke […]

Masterclass: Sådan får du succes med din Company Page på LinkedIn

Company Pages har et enormt potentiale, men er desværre noget, mange virksomheder nedprioriterer. Det er synd, for med den rette strategi kan du med få midler og et endnu mindre økonomisk input nemt oparbejde resultater, som både viser sig i din brand value og faktisk også på bundlinjen. Men hvordan? LinkedIn-connaisseuren Peter og hjernen bag […]

Black Friday, Cyber Monday, Jule- og Januarudsalg: 117 ting, du skal have styr på

Overskriften er ikke engang en overdrivelse. Der er rigtig mange ting, du kan (og måske bør) have styr på, når vi går ind i efteråret og vinteren, hvor mange af årets helt store handelsdage løber af stablen eller så småt går i gang. Black Friday/Week/Month. Cyber Monday. Singles Day. Jul. Januarudsalget. Puha. Der er nok […]

Nytårskur for B2B-virksomheder: Hvad kan og skal du forvente af 2025?

Nyt år, nye budgetter og nye målsætninger. Hvad kan og skal du forvente af 2025? Og hvor skal du bruge din tid og ikke mindst dit marketingbudget? Vi tager det nye år under lup og kommer med anbefalinger til: Budgetforslag: Her skal du skrue op, ned eller holde fast Trends, tendenser og ting, du ikke […]

Nytårskur for webshops: Hvad kan og skal du forvente af 2025?

Nyt år, nye budgetter og nye målsætninger. Hvad kan og skal du forvente af 2025? Og hvor skal du bruge din tid og ikke mindst dit marketingbudget? Vi tager det nye år under lup og kommer med anbefalinger til: Budgetforslag: Her skal du skrue op, ned eller holde fast Trends, tendenser og ting, du ikke […]

Leadgenerering 2.0 for B2B-virksomheder

En af Marketings vigtigste opgaver i B2B-virksomheder er at skaffe leads til den kære salgsafdeling. Men hvordan gør man lige det, når man allerede har prøvet (med eller uden succes) de “nemme” taktikker og tilgange som white papers og webinars? I oplægget får du en masse tips og tricks til leadgenerering med mere kant og […]

Marketingstrategi for B2B-virksomheder

Strategi kan hurtigt blive fluffy og ukonkret. Det skal vi lave om på. I dette webinar flyver vi op i de højere luftlag for B2B-virksomheder og folder alt fra tone of voice til go to market ud, så det er til at forstå. Og ikke mindst handle på. Link til tilmelding 

Masterclass i e-mailmarketing (e-commerce)

Du har et tabt kurv-flow. Du sender et nyhedsbrev i ny og næ. Men du ved jo godt, at der er så meget mere at komme efter. I det her webinar får du den helt store indflyvning i alt det, du ikke ved, at du ikke ved, men som du (og dine modtagere) bliver glad […]

Masterclass i Google Ads

Er Google Ads ikke bare PMax2Win? Njaeh. Ikke rigtig. Der er så meget mere til Google Ads end PMax, Shopping og Search. Vi kommer helt ud i krogene og kanterne af Paid Search i dette webinar. Link til tilmelding

Kernefortælling i B2B

Hvad er egentlig mening med det, du/I laver? Ja, I skal tjene penge. Det er klart. Men hvordan? Og hvorfor? Hvornår? Hvem? Vi kunne blive ved. I webinaret her dykker vi ned i fortælling om dig og jer. Link til tilmeldning

Messe- og eventmarketing (B2B)

Dårlige messestande og -oplevelser er der nok af. I webinaret bliver du klædt på til at få så meget ud af din messeinvestering som muligt. Vi kigger nærmere på ting, du kan gøre før, under og efter messen, konferencen eller det event, du har i kalenderen. Link til tilmelding

Black Friday (og alle de andre) Masterclass

Lige om lidt går det løs. Black Autumn, Black Month, Black Week eller Black Friday, hvis du stadig lever i 10’erne. Vi har samlet alle vores erfaringer som bureau og marketing-partner og 10 års op- og nedture med Black Friday i denne masterclass. Link til tilmelding

Bliv ringet op