Kategori

Klaviyo Masterclass – 17 ting, du ikke gør i dag (men virkelig burde)

Du kan ikke sige e-mailmarketing (som webshop) uden også at sige Klaviyo. I hvert fald hvis du har store forventninger og krav til dit setup end det, du kan få i Mailchimp. De fleste e-commerce-forretninger har heldigvis fået øjnene op for e-mailmarketing og alt det, du kan, når du arbejder med permission marketing. Desværre stopper […]

Masterclass: E-mailmarketing for B2B

I den gennemsnitlige B2B-virksomhed, får e-mailmarketing ikke den opmærksomhed, disciplinen fortjener. Desværre. Kigger du ned i e-mailmarketing-setuppet i den typiske virksomhed, som arbejder B2B, møder du sjældent mere end de helt simple elementer: Et velkomstflow. Nogle slide-ins/ pop-ups. Måske kører der nogle Lead Ads på Meta og LinkedIn. That’s it. Dette vil vi gerne lave […]

Marketing-metrics i B2B: Hvad skal du måle på? Hvordan? Og hvorfor?

CPA, CPC, CPM og CLV. Og det stopper ikke engang med trebogstavsforkortelserne. Vi har også pipeline velocity, churn- og win-rate. Der er rigtig mange ting, du kan måle og veje dig selv og dine marketingindsatser på, når vi snakker B2B. Og mindst lige så mange måder, hvorpå du kan gøre det forkert eller uhensigtsmæssigt. For […]

Marketingjura: Must-know, myter og meninger.

Jura. Kedeligt og kompliceret? Måske. Nogle gange. Vigtigt? I den grad. Marketingbranchen er underlagt en lang række forskellige spilleregler - lige fra de store værker som markedsføringsloven og GDPR til mere specifikke rammer som prismærkningsbekendtgørelsen. Det kan være svært at finde hoved og hale i de mange paragraffer og bestemmelser, men hvis du ikke er […]

Masterclass: Betalt annoncering (B2B)

Det er de færreste B2B-virksomheder, hvor man bare lige banker en Facebookannonce op på fem minutter, og så vælter der leads ind. Der skal mere til end halvsløje e-bøger eller […]

Bliv ringet op