Meningsfuld Morgen: Alle faser i Black Friday/Week/Month
Deltag i vores event og find meningen med Black Friday/Week/Month. Så bliver du klar til kampen om kunderne. Med årets afslutning i horisonten nærmer en ekstremt vigtig periode sig for […]
Kontakt
+45 60 54 61 24
kontakt@texta.dk
Aarhus
Gunnar Clausens Vej 78, 1,
8260 Viby J
Holstebro
Nupark 43
7500 Holstebro
Nederst i oversigten kan du abonnere på vores eventkalender, så du ikke går glip af god vidensdeling.
Vil du se tidligere events? Så kan du hoppe ind i vores vidensunivers og gå på opdagelse.
Deltag i vores event og find meningen med Black Friday/Week/Month. Så bliver du klar til kampen om kunderne. Med årets afslutning i horisonten nærmer en ekstremt vigtig periode sig for […]
CPA, CPC, CPM og CLV. Og det stopper ikke engang med trebogstavsforkortelserne. Vi har også pipeline velocity, churn- og win-rate. Der er rigtig mange ting, du kan måle og veje […]
Hvad er meningen med dit brand egentlig, når det kommer til stykket? I den tid, vi befinder os i, er et brand mere vigtigt end nogensinde før. Vi lever i […]
Jura. Kedeligt og kompliceret? Måske. Nogle gange. Vigtigt? I den grad. Marketingbranchen er underlagt en lang række forskellige spilleregler - lige fra de store værker som markedsføringsloven og GDPR til […]
Peter deler 12 ting inden for e-mailmarketing i B2B, du (højst sandsynligt) ikke gør i dag, men som du virkelig burde overveje at bruge tid og penge på. Lige fra […]
Sidder du med ansvaret for virksomhedens ugentlige eller månedlige nyhedsbreve? Så har du måske oplevet, at den tjans kan være lidt tung - især når to-do-listen er ved at flyde […]
Det er de færreste B2B-virksomheder, hvor man bare lige banker en Facebookannonce op på fem minutter, og så vælter der leads ind. Der skal mere til end halvsløje e-bøger eller […]
Company Pages har et enormt potentiale, men er desværre noget, mange virksomheder nedprioriterer. Det er synd, for med den rette strategi kan du med få midler og et endnu mindre […]
Overskriften er ikke engang en overdrivelse. Der er rigtig mange ting, du kan (og måske bør) have styr på, når vi går ind i efteråret og vinteren, hvor mange af […]
Nyt år, nye budgetter og nye målsætninger. Hvad kan og skal du forvente af 2025? Og hvor skal du bruge din tid og ikke mindst dit marketingbudget? Vi tager det […]
Nyt år, nye budgetter og nye målsætninger. Hvad kan og skal du forvente af 2025? Og hvor skal du bruge din tid og ikke mindst dit marketingbudget? Vi tager det […]
En af Marketings vigtigste opgaver i B2B-virksomheder er at skaffe leads til den kære salgsafdeling. Men hvordan gør man lige det, når man allerede har prøvet (med eller uden succes) […]