CPA, CPC, CPM og CLV. Og det stopper ikke engang med trebogstavsforkortelserne. Vi har også pipeline velocity, churn- og win-rate. Der er rigtig mange ting, du kan måle og veje dig selv og dine marketingindsatser på, når vi snakker B2B. Og mindst lige så mange måder, hvorpå du kan gøre det forkert eller uhensigtsmæssigt. For […]
Hvad er meningen med dit brand egentlig, når det kommer til stykket? I den tid, vi befinder os i, er et brand mere vigtigt end nogensinde før. Vi lever i en konkurrencepræget og digital tidsalder, hvor forbrugerne har adgang til et væld af valgmuligheder og information. Et personligt, stærkt og gennemført brand er altså essentielt […]
Jura. Kedeligt og kompliceret? Måske. Nogle gange. Vigtigt? I den grad. Marketingbranchen er underlagt en lang række forskellige spilleregler - lige fra de store værker som markedsføringsloven og GDPR til mere specifikke rammer som prismærkningsbekendtgørelsen. Det kan være svært at finde hoved og hale i de mange paragraffer og bestemmelser, men hvis du ikke er […]
Peter deler 12 ting inden for e-mailmarketing i B2B, du (højst sandsynligt) ikke gør i dag, men som du virkelig burde overveje at bruge tid og penge på. Lige fra leadgenerering til automations. Oplægget er derfor til dig, der vil tage det næste skridt med din e-mailmarketing fra B2B, men har brug for konkrete indspark, […]
Sidder du med ansvaret for virksomhedens ugentlige eller månedlige nyhedsbreve? Så har du måske oplevet, at den tjans kan være lidt tung - især når to-do-listen er ved at flyde over? Alle har brug for viden, inspiration og ideer til nyhedsbrevet en gang imellem. Og det er lige, hvad du får på dette live event, […]