Meningsfuld Morgen: Alle faser i Black Friday/Week/Month
Deltag i vores event og find meningen med Black Friday/Week/Month. Så bliver du klar til kampen om kunderne. Med årets afslutning i horisonten nærmer en ekstremt vigtig periode sig for […]
Kontakt
+45 60 54 61 24
kontakt@texta.dk
Aarhus
Gunnar Clausens Vej 78, 1,
8260 Viby J
Holstebro
Nupark 43
7500 Holstebro
Nederst i oversigten kan du abonnere på vores eventkalender, så du ikke går glip af god vidensdeling.
Vil du se tidligere events? Så kan du hoppe ind i vores vidensunivers og gå på opdagelse.
Deltag i vores event og find meningen med Black Friday/Week/Month. Så bliver du klar til kampen om kunderne. Med årets afslutning i horisonten nærmer en ekstremt vigtig periode sig for […]
CPA, CPC, CPM og CLV. Og det stopper ikke engang med trebogstavsforkortelserne. Vi har også pipeline velocity, churn- og win-rate. Der er rigtig mange ting, du kan måle og veje […]
Hvad er meningen med dit brand egentlig, når det kommer til stykket? I den tid, vi befinder os i, er et brand mere vigtigt end nogensinde før. Vi lever i […]
Jura. Kedeligt og kompliceret? Måske. Nogle gange. Vigtigt? I den grad. Marketingbranchen er underlagt en lang række forskellige spilleregler - lige fra de store værker som markedsføringsloven og GDPR til […]
Peter deler 12 ting inden for e-mailmarketing i B2B, du (højst sandsynligt) ikke gør i dag, men som du virkelig burde overveje at bruge tid og penge på. Lige fra leadgenerering til automations. Oplægget er derfor til dig, der vil tage det næste skridt med din e-mailmarketing fra B2B, men har brug for konkrete indspark, […]
Sidder du med ansvaret for virksomhedens ugentlige eller månedlige nyhedsbreve? Så har du måske oplevet, at den tjans kan være lidt tung - især når to-do-listen er ved at flyde […]
Det er de færreste B2B-virksomheder, hvor man bare lige banker en Facebookannonce op på fem minutter, og så vælter der leads ind. Der skal mere til end halvsløje e-bøger eller søvndyssende webinarer på dagens digitale slagmark, hvor der er flere annoncører end nogensinde før. Med højere priser og konkurrence til følge. Men det er ikke […]
Company Pages har et enormt potentiale, men er desværre noget, mange virksomheder nedprioriterer. Det er synd, for med den rette strategi kan du med få midler og et endnu mindre økonomisk input nemt oparbejde resultater, som både viser sig i din brand value og faktisk også på bundlinjen. Men hvordan? LinkedIn-connaisseuren Peter og hjernen bag […]
Overskriften er ikke engang en overdrivelse. Der er rigtig mange ting, du kan (og måske bør) have styr på, når vi går ind i efteråret og vinteren, hvor mange af årets helt store handelsdage løber af stablen eller så småt går i gang. Black Friday/Week/Month. Cyber Monday. Singles Day. Jul. Januarudsalget. Puha. Der er nok […]
Nyt år, nye budgetter og nye målsætninger. Hvad kan og skal du forvente af 2025? Og hvor skal du bruge din tid og ikke mindst dit marketingbudget? Vi tager det […]
Nyt år, nye budgetter og nye målsætninger. Hvad kan og skal du forvente af 2025? Og hvor skal du bruge din tid og ikke mindst dit marketingbudget? Vi tager det […]
En af Marketings vigtigste opgaver i B2B-virksomheder er at skaffe leads til den kære salgsafdeling. Men hvordan gør man lige det, når man allerede har prøvet (med eller uden succes) de “nemme” taktikker og tilgange som white papers og webinars? I oplægget får du en masse tips og tricks til leadgenerering med mere kant og […]