Kategori

Marketingjura: Must-know, myter og meninger.

Jura. Kedeligt og kompliceret? Måske. Nogle gange. Vigtigt? I den grad. Marketingbranchen er underlagt en lang række forskellige spilleregler - lige fra de store værker som markedsføringsloven og GDPR til […]

Masterclass: Betalt annoncering (B2B)

Det er de færreste B2B-virksomheder, hvor man bare lige banker en Facebookannonce op på fem minutter, og så vælter der leads ind. Der skal mere til end halvsløje e-bøger eller søvndyssende webinarer på dagens digitale slagmark, hvor der er flere annoncører end nogensinde før. Med højere priser og konkurrence til følge. Men det er ikke […]

Masterclass: Sådan får du succes med din Company Page på LinkedIn

Company Pages har et enormt potentiale, men er desværre noget, mange virksomheder nedprioriterer. Det er synd, for med den rette strategi kan du med få midler og et endnu mindre økonomisk input nemt oparbejde resultater, som både viser sig i din brand value og faktisk også på bundlinjen. Men hvordan? LinkedIn-connaisseuren Peter og hjernen bag […]

Black Friday, Cyber Monday, Jule- og Januarudsalg: 117 ting, du skal have styr på

Overskriften er ikke engang en overdrivelse. Der er rigtig mange ting, du kan (og måske bør) have styr på, når vi går ind i efteråret og vinteren, hvor mange af årets helt store handelsdage løber af stablen eller så småt går i gang. Black Friday/Week/Month. Cyber Monday. Singles Day. Jul. Januarudsalget. Puha. Der er nok […]

Leadgenerering 2.0 for B2B-virksomheder

En af Marketings vigtigste opgaver i B2B-virksomheder er at skaffe leads til den kære salgsafdeling. Men hvordan gør man lige det, når man allerede har prøvet (med eller uden succes) de “nemme” taktikker og tilgange som white papers og webinars? I oplægget får du en masse tips og tricks til leadgenerering med mere kant og […]

Bliv ringet op