Mail #99 (B2C): Her er alt det nye, du skal vide.
Velkommen til vores bank af tidligere udsendte mails fra vores nyhedsbrev, der faktisk skaber værdi og ikke prøver at sælge dig noget med #RespektForDinIndbakke.
Mail #99 (B2C): Her er alt det nye, du skal vide.
Mail #98 (B2C + B2B): Skal vi kigge på det?
Mail #97 (B2B): “Er vi klar til messen?”.
Mail #97 (B2C): Annoncer på dit eget brand eller ej?
Mail #96 (B2B): Vi åbner en netværksgruppe mere.
Mail #96 (B2C): Server side-tracking … på Klaviyo?
Mail #95 (B2B + B2C): Må vi præsentere … ?
Mail #94 (B2B): “Skal/skal ikke, skal/skal ikke”
Mail #94 (B2C): Aktivér din kreative hjerne, del 3
Mail #93 (B2B + B2C): Giver SEO stadig mening?
Mail #92 (B2C): Aktivér din kreative hjerne, del 2
Mail #92 (B2B): Vejen til kundetilfredshed
Mail #91 (B2C): Tre af de store spørgsmål
Mail #91 (B2B): “Må jeg liiiige tage et bette billede af dig?”
Mail #90 (B2B): Nu skal du i gang med byggeriet
Mail #90 (B2C): Har du nogensinde overvejet …
Mail #89 (B2B): Kampagnemail-skriveblokade-guide
Mail #89 (B2C): “Hello. And welcome to me”
Mail #88 (B2B) 10 tiltag (igen-igen), der (muligvis) giver leads her og nu (del 4)
Mail #88 (B2C) Aktivér din kreative hjerne, del 1
Mail #87 (B2C) Køb bananer, køb bananer… Køb nu bare de bananer, ikk’?
Mail #87 (B2B) Byens bedste bolognese (og kundecases)
Mail #87 (B2C + B2B) Hallo … Kan du ikke kende os?
Mail #86 (B2C) “Okay, så I har eksisteret i 15 år … Hvad ellers?”
Mail #85 (B2C + B2B) “Hey! Brainstorm i det store mødelokale om 5 minutter”
Mail #84 (B2C) Et gratis råd … Eller vent. Er det også det?
Mail #82 (B2B): 10 must-do’s, du skal gøre lige nu
Mail #82 (B2C): Husker du alt det kedelige i din webshop?
Mail #81 (B2B): Sådan ved du, om din branding virker
Mail #81 (B2C): Her skal du ikke bruge samtykke
Mail #80 (B2X): Du har (1) ny invitation
Mail #79 (B2B): Thought Leader Ads blev lige endnu bedre
Mail #79 (B2C): Så mange mails må du sende, før dine kunder unsubscriber
Mail #78 (B2B): Har du styr på din ICP-fitness?
Mail #78 (B2C): En hilsen fra EMAIL SUMMIT
Mail #77 (B2B): Tip en tracking-13’er
Mail #77 (B2C): Der er (flere) prisstigninger på vej
Mail #76 (B2B): Vi åbner en netværksgruppe mere
Mail #76 (B2C): Her er alt det, du går glip af
Mail #75 (B2B): Inhouse eller ude i byen?
Mail #75 (B2C): Insourcing eller outsourcing?
Mail #74 (B2B): 10 eksempler på gode B2B-webshops
Mail #74 (B2C): Du skal i gang med live-indhold lige nu
Mail #73 (B2B): SEO i B2B (en hilsen fra SEOday)
Mail #73 (B2C): 10 tegn på, at det hele nok skal gå
Mail #72 (B2B): I’m sending you an SMS
Mail #72 (B2C): Her er tracking og teknikvejrudsigten
Mail #71 (B2B): Sådan beviser du den værdi, Marketing skaber
Mail #71 (B2C): E-mailmarketing i 2024
Mail #70 (B2B): Meta som B2B i 2024?
Mail #70 (B2C): Står der Pinterest på din 2024-plan?
Mail #69 (B2B + B2C): En forsmag på 2024
Mail #68 (B2B + B2C): Vi ses på den anden side
Mail #67 (B2B): Start på dine End of Year-kampagner nu
Mail #67 (B2C): Er du klar til Q5?
Mail #66 (B2B): 10 systemer/software, du skal ønske dig i år
Mail #66 (B2C): 10 systemer, du skal have på din ønskeliste i år
Mail #65 (B2B + B2C): En personlig invitation
Mail #64 (B2C): Her er mine budget-anbefalinger til 2024 (del 2)
Mail #64 (B2B): Her er mine budget-anbefalinger til 2024 (del 2)
Mail #63 (B2C): Her er mine budget-anbefalinger til 2024 (del 1)
Mail #63 (B2B): Her er mine budget-anbefalinger til 2024 (del 1)
Mail #62 (B2C): 117 ting til Black Friday, Cyber Monday og …
Mail #62 (B2B): Hold øje med din CPM de næste par uger
Mail #61 (B2C): Den ultimative (og sidste) mail om MFL § 10, stk. 2.
Mail #61 (B2B): Den ultimative (og sidste) mail om MFL § 10, stk. 2.
Mail #60 (B2C): Du må gerne snyde foran.
Mail #60 (B2B): Du har førsteret til vores nye netværksgrupper.
Mail #59 (B2C): 10 måder, du kan konkurrere på pris uden rabatkoder.
Mail #59 (B2B): Vanity metrics, der alligevel er værd at måle på.
Mail #58 (B2C): Kæmper du (også) med høje returrater?
Mail #58 (B2B): B2B’ernes hemmelige, men glemte våben: Telefonen.
Mail #57 (B2B + B2C): Vil du helst til Skive eller Odense?
Mail #56 (B2C): Her er 10 ting (mere), du skal nå inden Black Friday.
Mail #56 (B2B): Her er mine slides fra MarketingCamp.
Mail #55 (B2B): Pas på! Der er hackere på krigsstien.
Mail #54 (B2C): Har du set det nye Ads Library?
Mail #54 (B2B): SEO i B2B bliver aldrig det samme igen.
Mail #53 (B2C): Her bruger webshops ChatGPT i dag.
Mail #53 (B2B): Du skal i gang med Thought Leader Ads. Nu.
Mail #52 (B2B): Rekrutteringskampagner = billig eksponering.
Mail #51 (B2C): Du skal allerede i gang med leadgenerering nu
Mail #51 (B2B): Husker du det her inputfelt i dine Lead Ads på LinkedIn?
Mail #50 (B2C): 50 mails senere: Her er vores 10 bedste mails.
Mail #50 (B2B): Top 10: De bedste mails, vi har sendt (og du har fået).
Mail #49 (B2C): 10 nyheder, du (måske) er gået glip af, men bør være opmærksom på.
Mail #49 (B2B): 100.000 månedlige visninger på din virksomhedsside.
Mail #48 (B2C): Er du opmærksom på B2B-kunder i din webshop?
Mail #48 (B2B): Du kan også sælge dæk på LinkedIn.
Mail #47 (B2C): Betaler du for meget for en nyhedsbrevstilmelding?
Mail #47 (B2B): Storytelling og SEO behøver ikke at være hinandens modsætninger.
Mail #46 (B2C): Du skal ikke være bange for at sende mange mails.
Mail #46 (B2B): Gør nu dit forarbejde ordentligt. Det betaler sig.
Mail #45 (B2C): Data or die. Sat lidt på spidsen.
Mail #45 (B2B): Fra 0 til mange leads … Og så endda superhurtigt.
Mail #44 (B2C): Det skal på budgettet!
Mail #44 (B2B): Sponsorater som B2B … Kan det betale sig?
Mail #43 (B2C): 10 webshops, du kan lade dig inspirere af.
Mail #43 (B2B): Konkurrencer i B2B er ikke nødvendigvis nogen dum idé.
Mail #42 (B2C): Få opsat en Pre Order-funktion på din webshop.
Mail #42 (B2B): Her 10 koncepter, du kan bruge til at skille dig ud i din branche.
Mail #41 (B2C): Sommer-marketing, der holder gang i butikken.
Mail #41 (B2B): Derfor skal du implementere søgefunktionalitet på dit website.
Mail #40 (B2C): Spørger du om flere oplysninger fra dine permissions?
Mail #40 (B2B): Det bliver kun sværere på LinkedIn herfra.
Mail #38 (B2C): Endnu et slag for Markedsføringslovens § 10, stk. 2.
Mail #38 (B2B): Lead Ads … direkte til dit nyhedsbrev?
Mail #37 (B2C): Har din webshop de her kategorisider?
Mail #37 (B2B): Gamification som B2B …
Mail #36 (B2C): Når det går nedad, skal du søge opad.
Mail #36 (B2B): Account based marketing-tiltag, alle B2B’er burde overveje
Mail #35 (B2C): Hvem står som afsender på dine mails?
Mail #35 (B2B): Her er 10 kilder til zero-party data
Mail #34 (B2C): Investér 5 minutter i SEO og få mere ud af dine organiske placeringer
Mail #34 (B2B): Et godt samarbejde mellem Salg og Marketing i B2B?
Mail #33 (B2C): Er du (blevet eller stadig) ramt af Open Rate-gate?
Mail #33 (B2B): 10 tiltag (igen), der (muligvis) giver leads her og nu (del 3)
Mail #32 (B2C): Har du hørt om Recurring Events?
Mail #32 (B2B): 10 tiltag (mere), der (måske) giver leads her og nu (del 2)
Mail #31 (B2C): LinkedIn … som webshop?!
Mail #31 (B2B): 10 tiltag, der (måske) giver leads her og nu
Mail #30 (B2C): En mulig redningskrans?
Mail #30 (B2B): Du kan sagtens genbruge indhold på LinkedIn
Mail #29 (B2C): Dine åbningsrater falder (muligvis) med op til 20 % lige nu …
Mail #29 (B2B): Til dig, der arbejder med e-commerce i B2B …
Mail #28 (B2C): Pak din produktside ind i tryghed og tillid
Mail #28 (B2B): Er LinkedIn Live det nye webinar-format?
Mail #27 (B2C): Til dig, der ikke var til EMAIL SUMMIT …
Mail #27 (B2B): Hvordan har du (og vi) kunnet leve uden det her?
Mail #25 (B2C): Her er 10 måder, du (måske) kan spare penge nu og her
Mail #24 (B2B): Sponsored Content kunne godt blive en ting i B2B
Mail #23 (B2C): Du er ikke den eneste, der overser det her
Mail #23 (B2B): Død over MQL og SQL
Mail #22 (B2C): Vi har kigget (og kigger lidt mere) i spåkuglen
Mail #22 (B2B): Er salgspistolen lidt for skarpladt, når vi snakker B2B-e-mailmarketing?
Mail #21 (B2C): Her er 10 konferencer og events, jeg som webshop ville besøge
Mail #21 (B2B): Du kan ikke bruge leadscoring til ret meget …
Mail #20 (B2C) | Automatiserede … kampagnemails?
Mail #20 (B2B) | Markedsfører du dig til dine kunder eller konkurrenter?
Mail #19 (B2C) | Transaktionelle mails i din ESP eller CMS?
Mail #19 (B2B) | Ungated content bliver “license to play” i 2023
Mail #17 (B2C) | Vil du hjælpe mig?
Mail #17 (B2B) | Det her er Marketings ansvar og opgaver i 2023
Mail #16 (B2C) | En lille julegave (eller 10) til dig fra os
Mail #16 (B2B) | Hvordan gør man så, Peter? (del 2)
Mail #15 (B2C) | Lov mig, at du gør det her lige nu …
Mail #15 (B2B) | Hvordan gør man så, Peter? (del 1)
Mail #14 (B2C) | Her er 10 podcasts til dig, der arbejder med e-commerce
Mail #14 (B2B) | 13 ting, vi kommer til at bruge flere penge på næste år
Mail #12 (B2C) | *klik*, *klik*, *klik*, *klik*
Mail #12 (B2B) | Memes i marketing … Ja, det er også relevant for dig
Mail #11 (B2C) | Plain text-mails kan altså noget
Mail #11 (B2B) | LinkedIn Comp … Nej, personlige profiler
Mail #10 (B2C) | Skal du have noget med, inden jeg afsender din pakke?
Mail #10 (B2B) | Influencer marketing … i B2B?!
Mail #9 (B2C) | Åbnet eller ikke åbnet – det er spørgsmålet
Mail #9 (B2B) | Hvor har du hørt om os?
Mail #8 (B2C) | Endnu et flow, som du MEGET gerne vil have i dit setup
Mail #8 (B2B) | Lidt mere om LinkedIn Company Pages
Mail #7 (B2C) | Så lang tid skal der være mellem dine bottom funnel-mails
Mail #7 (B2B) | B2B-brandbuilding, der ikke er PR
Mail #6 (B2C) | Endnu en mail med Black Friday/Week/Month
Mail #6 (B2B) | Brug Paid Search til at teste symptomsøgninger
Mail #5 (B2C) | Listehygiejne 101
Mail #5 (B2B) | Holder du egentlig øje med dit kæreste eje?
Mail #4 (B2C) | Gated content som webshop?!
Mail #4 (B2B) | “Gratis” remarketing (sådan cirka)
Mail #3 (B2C) | Her er en automation, som du kommer til at tjene gode penge på
Mail #3 (B2B) | Jeg vil gerne gå til bekendelse