Blogindlæg

Velkommen til vores vidensbank, hvor vi samler vores indholdsindspark om alt fra storytelling til strategi. Vi opdaterer vores blog en gang hver anden uge med alt, der rører sig inden for content marketing. Læn dig tilbage, og tag for dig af retterne - bon appétit.

CTA – hvad kan det egentlig?

CTA – hvad kan det egentlig?

Kernefortælling for B2B-virksomheder: Derfor skal du have en

Kernefortælling for B2B-virksomheder: Derfor skal du have en

Demand Generation

Demand Generation

Dark Social: Skab værdi, og “glem” hovedpinerne om tracking & attribution

Dark Social: Skab værdi, og “glem” hovedpinerne om tracking & attribution

E-mail strategi: Et fundament for din succes

E-mail strategi: Et fundament for din succes

E-mailmarketing-bureau: 7 store fordele ved at starte samarbejdet

E-mailmarketing-bureau: 7 store fordele ved at starte samarbejdet

Kommunikationsstrategi – vejen til succes

Kommunikationsstrategi – vejen til succes

Direct Marketing – skræddersy din strategi til kunden

Direct Marketing – skræddersy din strategi til kunden

B2B leadgenerering: Sådan får du – flere – kvalificerede leads

B2B leadgenerering: Sådan får du – flere – kvalificerede leads

Marketing funnel: Hvad er det, og hvordan kan du bruge det?

Marketing funnel: Hvad er det, og hvordan kan du bruge det?

Sådan arbejder du med datadrevet content marketing

Sådan arbejder du med datadrevet content marketing

Hvad er købsadfærd, og hvorfor er det vigtigt?

Hvad er købsadfærd, og hvorfor er det vigtigt?

Guide: 11 konkrete trin til at få succes med din digitale strategi

Guide: 11 konkrete trin til at få succes med din digitale strategi

EFU-modellen – lær at skrive tekster, der sælger

EFU-modellen – lær at skrive tekster, der sælger

Guide til Klaviyo: Hvad, hvornår og hvorfor?

Guide til Klaviyo: Hvad, hvornår og hvorfor?

Content plan-skabelon

Content plan-skabelon

Guide: Sådan finder du din målgruppe

Guide: Sådan finder du din målgruppe

SMS-kommunikation: Forskellen på dedikerede sms-platforme og add-ons

SMS-kommunikation: Forskellen på dedikerede sms-platforme og add-ons

E-maildesign: 5 gode råd til et godt e-maildesign

E-maildesign: 5 gode råd til et godt e-maildesign

E-mail marketing: 7 ting, vi har lært af vores egne splittests

E-mail marketing: 7 ting, vi har lært af vores egne splittests

Hvornår er min e-mail marketing en succes?

Hvornår er min e-mail marketing en succes?

Segmentering – hvorfor er det vigtigt, og hvordan gør du det på den bedst mulige måde?

Segmentering – hvorfor er det vigtigt, og hvordan gør du det på den bedst mulige måde?

Topic Clusters: Sådan strukturerer du din hjemmesides indhold

Topic Clusters: Sådan strukturerer du din hjemmesides indhold

Guide til Google Alerts: Hvad, hvordan og hvorfor?

Guide til Google Alerts: Hvad, hvordan og hvorfor?

Guide til iværksættertilskud målrettet marketing

Guide til iværksættertilskud målrettet marketing

SMS-marketing: Hvorfor det (måske) er relevant for din virksomhed

SMS-marketing: Hvorfor det (måske) er relevant for din virksomhed

En kort guide til advertorials

En kort guide til advertorials

Hvad er duplicate content, og hvordan undgår du det?

Hvad er duplicate content, og hvordan undgår du det?

Verdensmål #5: Ligestilling mellem kønnene

Verdensmål #5: Ligestilling mellem kønnene

Thought leadership: Sådan arbejder du med thought leadership-marketing

Thought leadership: Sådan arbejder du med thought leadership-marketing

Fang de helt rigtige fisk med account-based marketing (ABM)

Fang de helt rigtige fisk med account-based marketing (ABM)

En guide til den digitale kunderejse, som vi alle skal på

En guide til den digitale kunderejse, som vi alle skal på

Verdensmål #14: Livet i havet

Verdensmål #14: Livet i havet

Derfor er Green Friday det nye sort – også for din virksomheds brand

Derfor er Green Friday det nye sort – også for din virksomheds brand

Verdensmål #4: Kvalitetsuddannelse

Verdensmål #4: Kvalitetsuddannelse

Permission marketing – hvad, hvorfor og hvordan?

Permission marketing – hvad, hvorfor og hvordan?

Hvad er en landing page? Sådan skaber du den perfekte af slagsen

Hvad er en landing page? Sådan skaber du den perfekte af slagsen

FN’s 17 verdensmål: Hvem, hvad, hvorfor & hvordan?

FN’s 17 verdensmål: Hvem, hvad, hvorfor & hvordan?

Marketing automation: Hvad er det, og hvorfor giver det mening at investere i?

Marketing automation: Hvad er det, og hvorfor giver det mening at investere i?

Brug tone of voice til at booste virksomhedens content- og brandværdi

Brug tone of voice til at booste virksomhedens content- og brandværdi

Sådan skaber du en persona, der kan ses på bundlinjen: Få tips, vigtig know-how og en komplet personaskabelon

Sådan skaber du en persona, der kan ses på bundlinjen: Få tips, vigtig know-how og en komplet personaskabelon

Growth Hacking – sådan kommer du godt i gang

Growth Hacking – sådan kommer du godt i gang

Pressemeddelelser – sådan kommer du i mediernes søgelys

Pressemeddelelser – sådan kommer du i mediernes søgelys

B2B-markedsføring – vejen til din egen vinderstrategi

B2B-markedsføring – vejen til din egen vinderstrategi

11 skridt på vejen mod en succesfuld content marketing-strategi

11 skridt på vejen mod en succesfuld content marketing-strategi

Sådan opnår og udnytter du brugergenereret indhold – til din egen fordel

Sådan opnår og udnytter du brugergenereret indhold – til din egen fordel

Sådan bruger du dit white paper optimalt i din markedsføring

Sådan bruger du dit white paper optimalt i din markedsføring

Business blogging for begyndere – den ultimative guide til blogindlæg

Business blogging for begyndere – den ultimative guide til blogindlæg

Content curation 101: Hvad du skal vide, før du begynder din content curation-strategi

Content curation 101: Hvad du skal vide, før du begynder din content curation-strategi

Fang dine varme leads med gated content

Fang dine varme leads med gated content