Mail #105 (B2C): SMS-marketing must-do’s.
Viden er værdi, men først i det øjeblik, den deles med andre. Og værdi er det, Texta er sat i verden for at skabe. Værdi for kunder, for kunders kunder, for folk med interesse for marketing og for hinanden. Vores pulje af produceret indhold er efterhånden stor, og du er mere end velkommen til at suge til dig. God fornøjelse.
Mail #105 (B2C): SMS-marketing must-do’s.
Mail #104 (B2X): Hej, Odense og Aalborg.
Mail #103 (B2B): 10 tiltag (igen-igen-igen), der (potentielt) giver leads her og nu (del 5)
Mail #103 (B2C): Her er 10 CRO-straffespark.
Mail #102 (B2B): Undgå at blive tynd i toppen.
Mail #102 (B2C): Tænker du nogensinde over din indholdsvariation?
Mail #101 (B2B+B2C): Har du hørt det?
Mail #100 (B2B+B2C): Vi laver om på #RespektForDinIndbakke.
Mail #83 (B2B+B2C): Må vi spørge dig om noget?
Mail #99 (B2C): Her er alt det nye, du skal vide.
Mail #98 (B2C + B2B): Skal vi kigge på det?
Mail #97 (B2B): “Er vi klar til messen?”.
Mail #97 (B2C): Annoncer på dit eget brand eller ej?
Mail #96 (B2B): Vi åbner en netværksgruppe mere.
Mail #96 (B2C): Server side-tracking … på Klaviyo?
Mail #95 (B2B + B2C): Må vi præsentere … ?
Mail #94 (B2B): “Skal/skal ikke, skal/skal ikke”
Mail #94 (B2C): Aktivér din kreative hjerne, del 3
Mail #93 (B2B + B2C): Giver SEO stadig mening?
Mail #92 (B2C): Aktivér din kreative hjerne, del 2
Mail #92 (B2B): Vejen til kundetilfredshed
Mail #91 (B2C): Tre af de store spørgsmål
Mail #91 (B2B): “Må jeg liiiige tage et bette billede af dig?”
Mail #90 (B2B): Nu skal du i gang med byggeriet
Mail #90 (B2C): Har du nogensinde overvejet …
Mail #89 (B2B): Kampagnemail-skriveblokade-guide
Mail #89 (B2C): “Hello. And welcome to me”
Mail #88 (B2B) 10 tiltag (igen-igen), der (muligvis) giver leads her og nu (del 4)
Mail #88 (B2C) Aktivér din kreative hjerne, del 1
Mail #87 (B2C) Køb bananer, køb bananer… Køb nu bare de bananer, ikk’?
Mail #87 (B2B) Byens bedste bolognese (og kundecases)
Mail #87 (B2C + B2B) Hallo … Kan du ikke kende os?
Mail #86 (B2C) “Okay, så I har eksisteret i 15 år … Hvad ellers?”
Mail #85 (B2C + B2B) “Hey! Brainstorm i det store mødelokale om 5 minutter”
Mail #84 (B2C) Et gratis råd … Eller vent. Er det også det?
Forstå vigtigheden af SEO-kurser for interne medarbejdere
CTR: Alt, hvad der er værd at vide om metadata og CTR
Dark Social: Skab værdi, og “glem” hovedpinerne om tracking & attribution
Mail #82 (B2B): 10 must-do’s, du skal gøre lige nu
Mail #82 (B2C): Husker du alt det kedelige i din webshop?
Mail #81 (B2B): Sådan ved du, om din branding virker
Mail #81 (B2C): Her skal du ikke bruge samtykke
Mail #80 (B2X): Du har (1) ny invitation
Mail #79 (B2B): Thought Leader Ads blev lige endnu bedre
Mail #79 (B2C): Så mange mails må du sende, før dine kunder unsubscriber
Mail #78 (B2B): Har du styr på din ICP-fitness?
Mail #78 (B2C): En hilsen fra EMAIL SUMMIT
Mail #77 (B2B): Tip en tracking-13’er
Mail #77 (B2C): Der er (flere) prisstigninger på vej
Mail #76 (B2B): Vi åbner en netværksgruppe mere
Mail #76 (B2C): Her er alt det, du går glip af
Mail #75 (B2B): Inhouse eller ude i byen?
Mail #75 (B2C): Insourcing eller outsourcing?
Mail #74 (B2B): 10 eksempler på gode B2B-webshops
Mail #74 (B2C): Du skal i gang med live-indhold lige nu
Mail #73 (B2B): SEO i B2B (en hilsen fra SEOday)
Mail #73 (B2C): 10 tegn på, at det hele nok skal gå
ABC i inbound marketing – sådan trækker du tonsvis af kunder til biksen
Mail #72 (B2B): I’m sending you an SMS
Mail #72 (B2C): Her er tracking og teknikvejrudsigten
Mail #71 (B2B): Sådan beviser du den værdi, Marketing skaber
Mail #71 (B2C): E-mailmarketing i 2024
Mail #70 (B2B): Meta som B2B i 2024?
Mail #70 (B2C): Står der Pinterest på din 2024-plan?
Mail #69 (B2B + B2C): En forsmag på 2024
Mail #68 (B2B + B2C): Vi ses på den anden side
Mail #67 (B2B): Start på dine End of Year-kampagner nu
Mail #67 (B2C): Er du klar til Q5?
Mail #66 (B2B): 10 systemer/software, du skal ønske dig i år
Mail #66 (B2C): 10 systemer, du skal have på din ønskeliste i år
Mail #65 (B2B + B2C): En personlig invitation
Mail #64 (B2C): Her er mine budget-anbefalinger til 2024 (del 2)
Mail #64 (B2B): Her er mine budget-anbefalinger til 2024 (del 2)
Mail #63 (B2C): Her er mine budget-anbefalinger til 2024 (del 1)
Mail #63 (B2B): Her er mine budget-anbefalinger til 2024 (del 1)
Mail #62 (B2C): 117 ting til Black Friday, Cyber Monday og …
Mail #62 (B2B): Hold øje med din CPM de næste par uger
Tekstforfatning – kickstart din skriverejse ind i læserens hjerne og hjerte
E-mailmarketing: Alt, du skal vide om kampagnemails, automations og leadgenerering
B2B-markedsføring – vejen til din egen vinderstrategi
Fang dine varme leads med gated content
Derfor er Green Friday det nye sort – også for din virksomheds brand
En kort guide til advertorials
Guide til Klaviyo: Hvad, hvornår og hvorfor?
Guide: Sådan finder du din målgruppe
E-mail strategi
Nyhedsbrev 101 – 7 tips til at skrive knivskarpe nyhedsbreve
Content curation 101
10 klassiske sprogfejl
Søgeordsanalyse: Trin-for-trin-guide
Kommaregler: 8 regler, der gør dig til en ‘kommaninja’
Hvad er duplicate content, og hvordan undgår du det?
Marketing automation: Hvad er det, og hvorfor giver det mening at investere i?
Parterapi: CMO og CSO
Mini Morgenmøde: Strategi og Økonomi i Marketing
Mini Morgenmøde: Ting, der skal stoppe i marketing pt.2
Mini Morgenmøde: De gode nyheder er..
We Need To Talk…
Mini Morgenmøde: Generalist, t-shape eller specialist?
AKQA – Den Gode Kampagne (cases: Netflix & DSV)
Mini Morgenmøde: Ting i marketing, der skal stoppe ASAP!
Dentsu – forbrugere, forretning og fremtiden
EYDA – brand, marketing, strategi og vækst
Velkommen til sæson 4
E-mailmarketing-bureau: 7 store fordele ved at starte samarbejdet
SMS-marketing: Hvorfor det (måske) er relevant for din virksomhed
B2B leadgenerering: Sådan får du – flere – kvalificerede leads
Permission marketing – hvad, hvorfor og hvordan?
Direct Marketing – skræddersy din strategi til kunden
Sådan arbejder du med datadrevet content marketing
Native advertising – komplet guide til at få succes med native advertising
Mini morgenmøde: LinkedIn, indhold og company pages
Guide til copywriting: Sådan bruger du ordene til at overtale, forføre og overbevise
Marketing funnel: Hvad er det, og hvordan kan du bruge det?
Leadgenerering 101: Bliv en sand leadgenereringsmaster med 6 simple værktøjer
”Der var engang” er i dag – derfor skal din virksomhed bruge storytelling
Sådan bruger du dit white paper optimalt i din markedsføring
Thought leadership: Sådan arbejder du med thought leadership-marketing
En guide til den digitale kunderejse, som vi alle skal på
Black Friday, Cyber Monday og jul: 117 ting, du have skal have styr på
Pressemeddelelser – sådan kommer du i mediernes søgelys
Content plan-skabelon
Mail #61 (B2C): Den ultimative (og sidste) mail om MFL § 10, stk. 2.
Mail #61 (B2B): Den ultimative (og sidste) mail om MFL § 10, stk. 2.
Mail #60 (B2C): Du må gerne snyde foran.
Masterclass: Sådan får du succes med din Company Page på LinkedIn
Marketingjura: Must-know, myter og meninger.
Marketing-metrics i B2B: Hvad skal du måle på? Hvordan? Og hvorfor?
Masterclass: betalt annoncering (B2B)
Mail #60 (B2B): Du har førsteret til vores nye netværksgrupper.
Content marketing: Forvandl din målgruppe fra fremmede til følgere
Mail #59 (B2C): 10 måder, du kan konkurrere på pris uden rabatkoder.
Mail #59 (B2B): Vanity metrics, der alligevel er værd at måle på.
Mail #58 (B2C): Kæmper du (også) med høje returrater?
Mail #58 (B2B): B2B’ernes hemmelige, men glemte våben: Telefonen.
Performance marketing: 360-graders rundtur i disciplinen
Mail #57 (B2B + B2C): Vil du helst til Skive eller Odense?
Mail #56 (B2C): Her er 10 ting (mere), du skal nå inden Black Friday.
Mail #56 (B2B): Her er mine slides fra MarketingCamp.
Mail #55 (B2B): Pas på! Der er hackere på krigsstien.
Mail #54 (B2C): Har du set det nye Ads Library?
Mail #54 (B2B): SEO i B2B bliver aldrig det samme igen.
Mail #53 (B2C): Her bruger webshops ChatGPT i dag.
Mail #53 (B2B): Du skal i gang med Thought Leader Ads. Nu.
Mail #52 (B2B): Rekrutteringskampagner = billig eksponering.
Mail #51 (B2C): Du skal allerede i gang med leadgenerering nu
Mail #51 (B2B): Husker du det her inputfelt i dine Lead Ads på LinkedIn?
Mail #50 (B2C): 50 mails senere: Her er vores 10 bedste mails.
Mail #50 (B2B): Top 10: De bedste mails, vi har sendt (og du har fået).
Mail #49 (B2C): 10 nyheder, du (måske) er gået glip af, men bør være opmærksom på.
Mail #49 (B2B): 100.000 månedlige visninger på din virksomhedsside.
Mail #48 (B2C): Er du opmærksom på B2B-kunder i din webshop?
Mail #48 (B2B): Du kan også sælge dæk på LinkedIn.
Mail #47 (B2C): Betaler du for meget for en nyhedsbrevstilmelding?
Mail #47 (B2B): Storytelling og SEO behøver ikke at være hinandens modsætninger.
Mail #46 (B2C): Du skal ikke være bange for at sende mange mails.
Mail #46 (B2B): Gør nu dit forarbejde ordentligt. Det betaler sig.
Mail #45 (B2C): Data or die. Sat lidt på spidsen.
Mail #45 (B2B): Fra 0 til mange leads … Og så endda superhurtigt.
7 bomstærke kneb til nyhedsbreve, der begejstrer (selvom du har supertravlt)
Mail #44 (B2C): Det skal på budgettet!
Mail #44 (B2B): Sponsorater som B2B … Kan det betale sig?
Mail #43 (B2C): 10 webshops, du kan lade dig inspirere af.
Din guide til ChatGPT som AI i marketing
Mail #43 (B2B): Konkurrencer i B2B er ikke nødvendigvis nogen dum idé.
Masterclass: E-mailmarketing i B2B
Mail #42 (B2C): Få opsat en Pre Order-funktion på din webshop.
Mail #42 (B2B): Her 10 koncepter, du kan bruge til at skille dig ud i din branche.
Tone of voice: Opbyg et autentisk brand ved at tale HØJT og TYDELIGT
Mail #41 (B2C): Sommer-marketing, der holder gang i butikken.
Mail #41 (B2B): Derfor skal du implementere søgefunktionalitet på dit website.
Mail #40 (B2C): Spørger du om flere oplysninger fra dine permissions?
Mail #40 (B2B): Det bliver kun sværere på LinkedIn herfra.
Demand generation: Hvad, hvorfor og hvordan?
Paneldebat om marketing i krisetider
Mail #38 (B2C): Endnu et slag for Markedsføringslovens § 10, stk. 2.
E mailgrundbogen – Gennemgang af alt, du skal vide om e mailmarketing
Mail #38 (B2B): Lead Ads … direkte til dit nyhedsbrev?
Klaviyo Masterclass – 17 ting, du ikke gør i dag (men virkelig burde)
Mail #37 (B2C): Har din webshop de her kategorisider?
Mail #37 (B2B): Gamification som B2B …
Mail #36 (B2C): Når det går nedad, skal du søge opad.
Mail #36 (B2B): Account based marketing-tiltag, alle B2B’er burde overveje
Mail #35 (B2C): Hvem står som afsender på dine mails?
Mail #35 (B2B): Her er 10 kilder til zero-party data
Mail #34 (B2C): Investér 5 minutter i SEO og få mere ud af dine organiske placeringer
Mail #34 (B2B): Et godt samarbejde mellem Salg og Marketing i B2B?
Mail #33 (B2C): Er du (blevet eller stadig) ramt af Open Rate-gate?
Mail #33 (B2B): 10 tiltag (igen), der (muligvis) giver leads her og nu (del 3)
Mail #32 (B2C): Har du hørt om Recurring Events?
Mail #32 (B2B): 10 tiltag (mere), der (måske) giver leads her og nu (del 2)
Mail #31 (B2C): LinkedIn … som webshop?!
Mail #31 (B2B): 10 tiltag, der (måske) giver leads her og nu
Mail #30 (B2C): En mulig redningskrans?
Mail #30 (B2B): Du kan sagtens genbruge indhold på LinkedIn
Mail #29 (B2C): Dine åbningsrater falder (muligvis) med op til 20 % lige nu …
Mail #29 (B2B): Til dig, der arbejder med e-commerce i B2B …
Mail #28 (B2C): Pak din produktside ind i tryghed og tillid
Hæv din konverteringsrate & kurvstørrelse: 10 need-to-dos
E-mailmarketing til Black Friday
Permission marketing for webshops: Sådan bygger du en bomstærk mailliste til højtiderne
Tjener du penge på din content marketing?
E-mailmarketing: iOS15 – hvad, hvorfor og hvordan
Mikrokonverteringer: Sådan bygger du bro til dine leads før salget
Live-indhold: Sådan kommer du i gang med liveformatet
E-mailmarketing: Deliverability 101 – sådan undgår du, at dine mails havner i spam
E-mailmarketing: 10 automations, du (sandsynligvis) ikke har i dit nuværende mailsetup
E-mailmarketing: Trends & tendenser
Leadgenerering for e-commerce/webshops: Sådan skaffer du flere permissions
Paneldebat: Digital marketing i B2B post corona, i usikre økonomiske tider og privacy-æraen
Account based marketing (ABM): Sådan fanger du de store fisk
Masterclass: E-mail marketing-strategi – sådan sammensætter du en strategi for din mailmotor
E-commerce & content marketing: Guide til profitmaksimering
SEO & Google Ads: Synergier og strategier
Masterclass: Content marketing-strategi
Case Course: Miinto & international content marketing
Webshop: Sådan stjæler du dine konkurrenters succes
E-mail marketing & pipeline management for B2B
Masterclass: Digital marketing for Shopify-shops
Masterclass: Digital marketing for e-commerce
Masterclass: E-mail marketing fra A til Z for webshops
Webinar for e-commerce: Boost trafik og salg med content marketing
Sådan konverterer du dine besøgende
Sådan gør du din hjemmeside til en leadmaskine
B2B-leadgenerering – sådan skaber du leads og salg
Det ultimative webinar om webinarer
Mail #28 (B2B): Er LinkedIn Live det nye webinar-format?
10 e-mail marketing-automations, du IKKE kan undvære
Mail #27 (B2C): Til dig, der ikke var til EMAIL SUMMIT …
Mail #27 (B2B): Hvordan har du (og vi) kunnet leve uden det her?
Content marketing – Trends & tendenser B2B | 2023
Genvej: Personlig branding (fordele og ulemper)
Sæsonafslutning – Glædelig jul
Mini morgenmøde – Praktikantforløb, erfaringer og råd
Mini Morgenmøde: E-mail marketing B2B
Special: Employer Branding – Pravda
Influencer marketing – Campfire Collective & JOST Kommunikation
Social Commerce – Søstrene Grene & bSocial
Mini morgenmøde – Ny i marketing
Bureau/kunde samarbejde – Refyne & Kjøgx
Rundt Om Social: budget, creatives & kristider
Buyer Journey Mapping – Salesforce & IMPACT Extend
TikTok – Mighty Monday & The Sneaker Store
Community building – Startup Central & Landfolk
Livet som marketing-enmandshær – H. Daugaard og NHL Data
Kunderejsen – Novicell & Ennova
SPECIAL – Social Selling med Dreamdata
Native ads – Nordic Social & Labelless Media
SPECIAL – Storytelling med Eurowind & Create Media
Demand Generation – Leadfamily og GetAccept
Marketing jura – Dansk Erhverv & Ret og Råd
Bæredygtighed – Xenia Duffy og Steffen Max Høgh
Live Shopping – ELISA.io & BYIC
Tone Of Voice – BRO Kommunikation & Plantorama
SPECIAL – Growth Hacking m. Casper Rouchmann
Inbound marketing & strategi – Den Sidste flaske & Randstad
B2C sociale medier & content – Knowit Experience & hummel
S2E01 – Tiktok – KubbCo og Fredrik Plejdrup
Velkommen til sæson 2 – vi har savnet jer!
S1E10 Social medier i 2022 – KubbCo x BeSocial
S1E9 Influencer Marketing – Josephine Staunsbjerg x Campfire Collective
S1E8 Strategi 101 – Kvantum x Dentsu
S1E7 Branding i B2B & B2C – Pravda x Envision
S1E6 E-mail marketing – Mette Will x PL Partners
S1E5 Affiliate marketing – Digital Advisor & ASE
S1E4 Google Ads og Black Friday – Casper Hessellund & LuksusBaby
S1E3 Bæredygtighed & marketing – CleverCoffee & AGF
S1E2 Prisstrategi – Pixelz & PriceShape
S1E1 Social media & content – Hummel & Creuna (Knowit)
Velkommen tilbage i hulen, Mulle!
Sådan opnår og udnytter du brugergenereret indhold – til din egen fordel
Growth Hacking – sådan kommer du godt i gang
E-mail marketing og jura – alt det juridiske, du skal have styr på
Guide: 11 konkrete trin til at få succes med din digitale strategi
Demand Generation
11 skridt på vejen mod en succesfuld content marketing-strategi
Kommunikationsstrategi – vejen til succes
Hvad er købsadfærd, og hvorfor er det vigtigt?
Derfor skal du have en kernefortælling
Fang de helt rigtige fisk med account-based marketing (ABM)
SEO-tekster: 10 tips, der skyder dig til toppen af Google
Content plan: Skarpt content med de bedste folk på de rigtige kanaler og tidspunkter
Segmentering – hvorfor er det vigtigt, og hvordan gør du det på den bedst mulige måde?
10 gode grunde til at vælge et content marketing-bureau
Sådan skaber du en persona
Mail #25 (B2C): Her er 10 måder, du (måske) kan spare penge nu og her
Mail #24 (B2B): Sponsored Content kunne godt blive en ting i B2B
Content marketing – Trends & tendenser B2C & e-commerce | 2023
131 emner & idéer til dine nyhedsbreve
Mail #23 (B2C): Du er ikke den eneste, der overser det her
Mail #23 (B2B): Død over MQL og SQL
Mail #22 (B2C): Vi har kigget (og kigger lidt mere) i spåkuglen
Mail #22 (B2B): Er salgspistolen lidt for skarpladt, når vi snakker B2B-e-mailmarketing?
Mail #21 (B2C): Her er 10 konferencer og events, jeg som webshop ville besøge
Mail #21 (B2B): Du kan ikke bruge leadscoring til ret meget …
Mail #20 (B2C) | Automatiserede … kampagnemails?
Mail #20 (B2B) | Markedsfører du dig til dine kunder eller konkurrenter?
Mail #19 (B2C) | Transaktionelle mails i din ESP eller CMS?
Mail #19 (B2B) | Ungated content bliver “license to play” i 2023
Mail #17 (B2C) | Vil du hjælpe mig?
Mail #17 (B2B) | Det her er Marketings ansvar og opgaver i 2023
Mail #16 (B2C) | En lille julegave (eller 10) til dig fra os
Mail #16 (B2B) | Hvordan gør man så, Peter? (del 2)
Mail #15 (B2C) | Lov mig, at du gør det her lige nu …
Mail #15 (B2B) | Hvordan gør man så, Peter? (del 1)
Mail #14 (B2C) | Her er 10 podcasts til dig, der arbejder med e-commerce
Mail #14 (B2B) | 13 ting, vi kommer til at bruge flere penge på næste år
Mail #12 (B2C) | *klik*, *klik*, *klik*, *klik*
Mail #12 (B2B) | Memes i marketing … Ja, det er også relevant for dig
Mail #11 (B2C) | Plain text-mails kan altså noget
Mail #11 (B2B) | LinkedIn Comp … Nej, personlige profiler
Mail #10 (B2C) | Skal du have noget med, inden jeg afsender din pakke?
Mail #10 (B2B) | Influencer marketing … i B2B?!
Mail #9 (B2C) | Åbnet eller ikke åbnet – det er spørgsmålet
Mail #9 (B2B) | Hvor har du hørt om os?
Mail #8 (B2C) | Endnu et flow, som du MEGET gerne vil have i dit setup
Mail #8 (B2B) | Lidt mere om LinkedIn Company Pages
Mail #7 (B2C) | Så lang tid skal der være mellem dine bottom funnel-mails
Mail #7 (B2B) | B2B-brandbuilding, der ikke er PR
Mail #6 (B2C) | Endnu en mail med Black Friday/Week/Month
Mail #6 (B2B) | Brug Paid Search til at teste symptomsøgninger
Mail #5 (B2C) | Listehygiejne 101
Mail #5 (B2B) | Holder du egentlig øje med dit kæreste eje?
Mail #4 (B2C) | Gated content som webshop?!
Mail #4 (B2B) | “Gratis” remarketing (sådan cirka)
Mail #3 (B2C) | Her er en automation, som du kommer til at tjene gode penge på
Mail #3 (B2B) | Jeg vil gerne gå til bekendelse
Iværksætterhistorier: Historien om Texta